Bosch PIP845F17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIP845F17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

danielle 05-12-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

super blij met mijn nwe kookplaat alles gaat snel en gemakkelijk te bedienen!!! lekker makkelijk schoonmaken een juweel in mijn keuken!!

Gerda 12-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Makkelijk in gebruik. De pitten rechts zijn ook erg handig. De boostknop is erg handig als je snel het water in de pan wilt laten koken of als je iets op hoog vuur wilt bakken bijvoorbeeld bij het wokken.

Ben Weijer 09-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Het is wel even wennen maar de tijd welke noodzakelijk is om te koken wordt aanzienlijk verkort. Het gebruiksgemak is erg praktisch door het feitelijk hebben van vijf kookunits welke mooi verdeeld zijn over de gehele kookplaat. Hierdoor is het mogelijk om vijf pannen "op het vuur" te hebben. De centrale locatie van het regelpaneel is, ongeacht de vijf kookunits hier geen sta in de weg voor het plaatsen van vijf pannen. Wat zeer welkom is, is de flex locatie. Deze mogelijkheid is goed bruikbaar. Dit mede ingegeven door het gebruik van de aangekochte grill-plaat. Wij hebben deze plaat mede aangeschaft naar aanleiding van het makkelijk schoonmaken. De vormgeving is strak en past perfect bij onze keuken.
Over de duurzaamheid is nog niet veel te zeggen maar aangezien de andere apparatuur van onze keuken van Siemens is en Bosch en Siemens door de zelfde fabrieksdeur komen zal dit zeker goed zitten

Bert 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Duurzaamheid nog niet te beoordelen omdat het apparaat nog maar net in gebruik is. Gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden. Hij is vrijwel geruisloos

Sandra 03-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Erg makkelijk te bedienen, flex zone is erg praktisch. Je kunt makkelijk 5 grote pannen kwijt op de plaat.

rood 106 27-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Deze aanschaf hadden we veel eerder moeten doen, wat een gemak.
Timerfunctie heeft ook een toegevoegde waarde. Schoonmaken gaat veel eenvoudiger.

Marc 20-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Mooie ruime kookplaat, makkelijk schoon te houden! Tevens makkelijk met de timer. Klein nadeel is de brom die je hoort als je op stand max. aan het koken bent, vooral bij de grote pit. Verder geweldig apparaat.

Niri 09-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Prima apparaat, lekker breed waardoor pannen er goed op passen.

Min puntje is dat je eerst de kookzone moet selecteren voor je het vermogen kan instellen.

Peter 03-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Ideale kookplaat in combinatie met de teppanyaki plaat. Door de mogelijkheid van de teppanyaki plaat op de kookplaat is het een feest om vlees te braden of om gewoon even iets te braden..

DirkBett 28-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Het apparaat is makkelijk te bedienen, het wijst zichzelf. Er zijn veel gebruikersmogelijkheden zoals een kookwekker voor iedere pit, veel standen en 5 verschillende pitten. De plaat is makkelijk schoon te maken. Wij zijn erg tevreden en koken iedere dag met plezier op deze plaat.

Christien 17-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Een efficiënte manier van koken. Met flexibele mogelijkheden. Grote, kleine pannen. Wokpan. De flex-zone maakt het mogelijk tal van extra manieren van koken en braden te gaan ontdekken. Erg blij met deze aankoop.

NCJ87 17-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

De kookplaat nog maar pas in bezit, maar de plaat werkt prima en ziet er zeer netjes uit. Erg tevreden!

Corné 09-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Typisch het soort kookplaat dat we al járen eerder hadden moeten hebben. Snel, doeltreffend, gemakkelijk en een streling voor het oog in de keuken.

Leo en Els 05-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

De toetsen zijn gemakkelijk te bedienen. Er is alle ruimte voor (ook grote) pannen en meerdere pannen zonder dat ze elkaar raken en de werking van een flexibele zone helpt daar aan mee!
Veel mogelijkheden waaronder ook de functie van Powerboost waardoor het water sneller aan de kook is.
Het schoonmaken is zeer gemakkelijk en snel!
Tot slot is het design zeer fraai en oogt zeer rustig!
Wij zijn er heel blij mee in onze nieuwe keuken!

marinka26 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

heel blij met deze kookplaat.Ik twijfelde eerst of ik niet gewoon gas zou nemen maar ben blij dat ik voor deze inductie gekozen hebt.Het is makkelijk met schoonmaken en gebruiksvriendelijk.Ook fijn dat je er een grilplaat op kan doen/

Ineke 10-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Gemakkelijk te bedienen en mooie vormgeving,
Ben erg blij met deze aanschaffing, gemakkelijk schoon te maken, zal hem aanprijzen bij mijn kennissen

Hendriks 18-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Brede mogelijkheden, maar ook met meerdere koks te gebruiken. brede flex kookzone ideaal voor de teppanyaki.

P. Berben 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Een fantastische kookplaat. Veel ruimte voor de pannen.Echt een aanrader. Ideaal, de grote kookzone die je ook voor 2 pannetjes kunt gebruiken. Snel warm en veel restwarmte dat je scheelt in je energieverbruik. TOP!

Tom & Denise 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Mooi design, makkelijk schoonmaken, makkelijk in gebruik, flexibele zone is zeer handig; kortom een top product in onze keuken!
Over de duurzaamheid kunnen we onze mening nog niet geven daar wij de inductieplaat nog maar enkele weken in gebruik hebben.

rgtbrouwer 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

de eerste keer koken was een verademing. alles werkt zoals je verwacht en is makkelijk ingesteld intiutief!
en lekker makkelijk schoonmaken......

DirkBett 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Het apparaat is heel gebruiksvriendelijk, makkelijk in gebruik. Hij is makkelijk schoon te houden. De bediening wijst zichzelf. De mogelijkheden zijn ongekend van 18 standen per "pit" tot een kookwekker die per "pit" is in te stellen.
De kookplaat is mooi afgewerkt met de metalen rand.

Micheldavey 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Van gas naar inductie koken is nog geen eens een kwestie van wennen het is gewoon super goed! en schoonmaken gaat als een speer.

kooktijgertje 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

De inductie kookplaat is door zijn tip toetsen zeer gebruiksvriendelijk , de plaat schakelt uit als de kooktijd afgelopen is en als de pan er afgehaald is Super !!
De vormgeving is mooi, de indeling van de kookzones en de flex strook is ideaal. De mogelijkheden zijn tot op heden meer dan voldoende. Na keramisch overgestapt naar inductie en daar geen spijt van.
Zeker aan te bevelen

Jaco Gr 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

Erg mooi apparaat. Stevige aluminium rand zodat er niet makkelijk stukjes afgestoten kunnen worden.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen, de keuken is net een paar weken geinstalleerd. Erg tevreden tot dusver.

johanjordens 30-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIP845F17E

gezien het feit dat wij al langere tijd van een Bosch inductiekookplaat gebruik maken en hiermee nooit problemen hebben ondervonden is o.a. weer een kookplaat van Bosch aangeschaft.
Gemakkelijk te bedienen en ziet er goed uit...